شهردار کرمان از تمام علاقه مندان جهت حضور در نمایشگاه خوشنویسی سه استاد خوشنویسی کشور دعوت کرد.

بگزارش روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران شعبه تهران بزرگ :

شهردار کرمان از تمام علاقه مندان جهت حضور در نمایشگاه خوشنویسی سه استاد خوشنویسی کشور دعوت کرد.

۶۰ اثر خوشنویسی از سه استاد خوشنویسی کشور

سـیدمهران عالم‌زاده با بیان این‌که نـمایشگاه خوشنویسی دسـت‌خط دو، با آثـاری از سه استاد برجسته خوشـنویسی، آقایان غلام‌حسین امیرخانی، علی شیرازی و مجتبی ملک‌زاده برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۳ فرورودین‌ماه، با حدود ۶۰ اثر خوشنویسی شده و تا ۳۰ فروردین‌ماه، ادامه دارد.

شهردار کرمان هم‌چنین از برگزاری جلسات نقد و بررسی در حاشیۀ این نمایشگاه خبر داد.

عالم‌زاده از جامعه خوشنویسان، هنرمندان و مردم علاقه‌مند برای حضور در این نمایشگاه و دیدن آثار سـه اسـتاد خوشنویسی کشور دعوت کرد و گفت: بوستان شهید مطهری که به‌سازی شده و نگارخانه شهید آتشی که به تازگی مرمت و احیا شده، پذیرای علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه است.

شهردار کرمان ضمن تشکر از حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خانه هنرمندان استان و انجمن خوشنویسان استان برای برگزاری این نمایـشگاه گفت: شهرداری کرمان آمادگی خود را برای هـمراهی با تمام دستگاه‌ها و افرادی که قصد انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری دارند، اعلام می‌‌کند.

عالم‌زاده با بیان این‌که شهرداری کرمان به‌عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان وظیفۀ حمایت، پشتیبانی و همراهی با تمام سلیقه‌ها، اقشار و آحاد مردم را به عهده دارد، گفت: امـیدواریم با بهبود زیرساخت‌ها، این‌گونه نمایشـگاه‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی هـنری، همان‌گونه که شـایستۀ مردم و شهر تاریخی کرمان است، در بالاترین سـطح برگزار شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme