مهلت ارسال آثار جشنواره خوشنویسی رضوی تمدید شد

دبیر نوزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی از ارسال قابل توجه به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا اواسط فروردین‌ماه ادامه دارد.

غلامرضا سپهری در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیستمین دوره جشنواره‌های ملی و بین‌المللی فرهنگی و هنری امام‌رضا(ع)، اظهارداشت: از مهمترین کارهای جشنواره خوشنویسی، این است که توضیحات جامع و کامل تری با نحوه حضور و شرکت عزیزان در این جشنواره بزرگ رضوی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهیم. تلاش‌های ما تا حدودی نتیجه داده و در طول روز حداقل ۵۰ یا ۶۰ نفر با خود بنده تماس می‌گیرند و پیگیر شرکت در جشنواره هستند.

دبیر نوزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی گفت: تعداد آثار ارسالی تا کنون قابل توجه است و با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار انتظار می‌رود تا آثار با کیفیت و بیشتری به جشنواره ارسال شود.

وی عنوان کرد: درحالی‌که تعداد مشارکت کننده مهم است اما کمیت برای ما مهم نیست آنچه که اولویت دارد کیفیت آثار است تعداد کمی از شرکت کنندگان سال‌های اخیر امسال در این جشنواره حاضر شدند و اکثریث شرکت کنندگان اولین تجربه حضور در جشنواره را دارند.

سپهری بیان کرد: هدف ما این است تا بعد از جشنواره نیز ارتباط خود را با شرکت کنندگان حفظ کنیم در همین راستا از شرکت کنندگان این درخواست را داشتم تا آثار را برای بنده نیز ارسال کنند تا فایل را با نام این افراد ثبت کرده و در مناسبت های مختلف نیز از این عزیزان دعوت شود.

دبیر نوزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ بهمن ماه بود اما این مهلت تمدید شد و به اواسط فروردین موکول شده که فرصت بسیار خوبی برای هنرمندان است. ضمن اینکه داوران  جشنواره نیز از اساتید و نامداران انجمن خوشنویسان ایران هستند.

آدرس ثبت نام جشنواره خوشنویس رضوی  http://www.shamstoos.ir/?p15571=11

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme