افتتاحیه پرشور هشتمین نمایشگاه آثار خوشنویسی انجمن خوشنویسان تهران بزرگ

بگزارش روابط عمومی انجمن خوشنویسان شعبه تهران بزرگ ؛ هشتمین نمایشگاه آثار خوشنویسی استادان ، مدرسان و اعضای محترم انجمن خوشنویسان ایران شعبه تهران در مورخ ۲۹ آذرماه سال نودوهشت در فرهنگسرای بهمن بگزارشد.
مراسم با سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت سوره ناس در ساعت ۱۶/۳۰ شروع شد .
استاد میرحسینی عضوی شورای شعبه تهران بزرگ در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حضار گرامی ، مسئولیت سنگین و دشوار اجرای مراسم را بعهده گرفتند .
مدیر شعبه بعد از خیر مقدم به تمامی عزیزان حاضر در مراسم و تشکر از حضور سبز و ارزشمندشان برنامه های آینده شعبه تهران بزرگ را تشریح و خبر چاپ مجموعه آثار خوشنویسان شعبه تهران بزرگ را اعلام کردند و همینطور خبر برگزاری نمایشگاه ویژه بانوان در فصل زمستان را که در برنامه های فرهنگی شعبه تدارک دیده شده اطلاع رسانی کردند .
جناب آقای استاد عارف براتی مدیر محترم اجرائی انجمن خوشنویسان ایران سخنران بعدی مراسم بودند که مشکلات چند سال قبل شعبه با فعالیتهای دو سه سال گذشته انجمن را اشاره داشته و رضایت خود را فعالیتهای شعبه اعلام کردند .
چهره ماندگار عرصه هنر ، استاد غلامحسین امیرخانی رئیس محترم شورایعالی با استقبال پر شور جمعیت حاضر در مراسم در جایگاه ویژه حاضر و با توجه به شرایط جوی و جسمی که قرار بود تایم زمانی کمتری را در خدمتشان باشیم ، بیش از یکساعت برای جمع مشتاق سخنرانی کردند .
رونمایی از کتاب خیام استاد محمدصادق احدپور با حضور استادان : غلامحسین امیرخانی، علی راهجیری ، دکتر ساکت نماینده محترم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای شعبه تهران بزرگ برگزار شد.
گروه موزیک برنامه های متنوعی تدارک دیده بودند که با استقبال پر شور حاضرین اجرا شد .
همایش متولدین با دعوت به جایگاه و دریافت لوح و کارت هدیه و همراه با بریدن کیک تولد و عکس یادگار بود و بعد از اتمام مراسم تولد ، جمعیت پرشور و علاقمند بسمت نگارخانه و افتتاح هشتمین نمایشگاه آثار خوشنویسی اعضای شعبه تهران بود که تا ساعت ۹ شب ادامه داشت .

تمرین قبل از شروع مراسم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme