نمایشگاه پیشکسوتان خوشنویسی، بزرگترین اتفاق فرهنگی

بگزارش روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران شعبه تهران بزرگ ؛
به نقل از روابط عمومی‌ انجمن خوشنویسان ایران : آثاری که در نمایشگاه خوشنویسان پیشکسوت معاصر به معرض نمایش گذاشته شده یکی از شگفت انگیزترین مجموعه آثار اساتید بزرگ این هنر غنی ایرانی است.

محسن میرحسینی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسان پیشکسوت معاصر در موزه خوشنویسی با بیان این مطلب افزود: نمایشگاه خوشنویسی به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و همکاران ما در موزه خوشنویسی برگزار شده و یکی از بی نظیرترین نمایشگاه‌های خوشنویسی در چند سال اخیر معاصر است. این نمایشگاه توانسته اساتید بزرگ و چهره‌های ماندگار این هنر را نیز گرد هم جمع کند که این اتفاق ارزنده‌ای است.
وی ادامه داد: آثاری که در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده یکی از شگفت انگیزترین مجموعه آثار اساتید بزرگ هنر خوشنویسی است. اساتیدی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده از قله‌های این هنر هستند و دهه‌ها عمر خود را برای اعتلای هنر خوشنویسی که معرف هنر ایرانی در دنیا است، وقف کرده‌اند.
میرحسینی اضافه کرد: از زمان افتتاح موزه خوشنویسی اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه افتاده است و انصافا این نمایشگاه برای اساتید، خوشنویسان و هنر جویان حائز اهمیت و آموزنده خواهد بود.
مدیر روابط عمومی‌موزه خوشنویسی اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه باعث شده تا به نوعی اساتید خوشنویسی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده، هنرجویان و علاقه مندان به هنر در کنار هم جمع شوند. دیدن آثار بزرگان خوشنویسی آن هم در یک مجموعه اتفاق حرکت بسیار مبارکی است.
وی درباره زمان بازدید نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه تا ۱۰ روز دیگر یعنی ۳۱ تیر ماه برقرار خواهد بود و بازدید برای عموم مردم آزاد است.


دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme