هنرمندان خوشنویس باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند – غلامرضا سپهری

هنرمندان خوشنویسی بیشتر باید مورد توجه قرار بگیرند | رییس انجمن خوشنویسان تهران بزرگ در آیین نکوداشت استاد برجسته خوشنویسی «محمدسلحشور» گفت: معمولا هنرمندان بویژه در عرصه خوشنویسی آدم‌های آرامی‌ هستند و کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، به نظرم باید توجه به هنرمندان جدی‌تر شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران شعبه تهران بزرگ وبه نقل از روابط عمومی زیباسازی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، غلامرضا سپهری با بیان این مطلب افزود: موزه خوشنویسی اقدامات خوب و موثری برای برگزاری آیین نکوداشت بزرگان خوشنویسی و اطلاع رسانی در این باره انجام داده است و البته نباید تنها به این اقدامات بسنده کرد.
وی معتقد است: فعالیت‌های صورت گرفته برای تقدیر از اساتید خوشنویسی امیدوارکننده است اما این میزان کافی نیست و این اقدام باید نسبت به قبل ارتقا یابد تا زمینه برای رشد و شکوفایی برنامه‌های آینده فراهم شود.
سپهری با بیان اینکه انجمن خوشنویسی پتانسیل معرفی آثار خوشنویسان را به مردم با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران دارد، اضافه کرد: تعامل بین این دو مجموعه باعث خواهد شد تا کار به نحو مطلوب‌تری شکل بگیرد.
رییس انجمن خوشنویسان تهران بزرگ با اشاره به اینکه توجه به هنرمندان خوشنویسی بسیار کمتر از هنرهای دیگر است، تصریح کرد: معمولا هنرمندان بویژه در عرصه خوشنویسی آدم‌های آرامی‌ هستند، موزه خوشنویسی تا حدودی توانسته به آنها توجه کند اما باقی سازمان‌ها آن طور که باید وظایف خود را در قبال این هنرمندان انجام نمی‌دهند.
وی تاکید کرد: وزارت ارشاد پتانسیل معرفی هنرمندان را دارد اما حضور شهرداری در این زمینه تاثیر بیشتری می‌گذارد چراکه زیرساخت و امکانات بیشتری در اختیار دارد، همکاری شهرداری با انجمن خوشنویسان می‌تواند بازدهی انجمن خوشنویسی را افزایش دهد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme